zondag 20 oktober 2013

Tapas de nieuwe sushi

Begin oktober ging ik Kim een vriendin die ik ken van de middelbare school bijkletsen. We hadden bedacht om La Cubanita bij ons in Almere eens uit te proberen. Deze zit er nog niet heel lang dus waren we wel benieuwd. Voor de zekerheid had ik maar gereserveerd en gelukkig maar! Om half acht zaten alle tafeltjes vol! Super gezellig, vind het altijd maar niks als je bijna alleen in een restaurant zit.
Net zoals bij alle welbekende all you can eat sushi restaurants krijg je hier ook een kaart met genummerde gerechten en een kleiner kaartje waar je kan opschrijven wat je wilt hebben. Al snel kwamen de vier tapas die we hadden besteld op tafel. Onze eerste ronde bestond uit brood met aioli, garnalen kroketjes, kip met honingsaus en meloen met ham. Kim en in vonden dit allebei de lekkerste ronden die we hebben gehad. in totaal hebben we er drie gehad, maar eigenlijk zaten we na de tweede ronde al vol daardoor stond de derde ronde ons een beetje tegen. Wat wij hebben gedaan kost doordeweeks 17,50 dit bedrag hebben we er zeker uit gegeten. Op de inktvisringen na smaakte alles prima, zeker een aanrader dus!

Een aantal jaren geleden doken overal all you can eat sushitenten op dus ben ik benieuwd of dat ook zo zal gaan met de all you can eat tapasrestaurants. We gaan het vanzelf merken. Als ze er komen test ik ze graag uit!


eerste ronde!
Kim!

               

2 opmerkingen: