dinsdag 26 november 2013

Amazing Oriental - Aziatische supermarkt


Zaterdag ging ik met mijn moeder naar de nieuwe Aziatische supermarkt bij ons in de stad. De supermarkt hoort bij de keten Amazing Oriental. Ze verkopen niet alleen Aziatische producten, maar bijvoorbeeld ook Amerikaanse zoals Skippy pindakaas, verschillende soorten WONKA snoep en typisch Amerikaanse drankjes.




Voor de Noodle fans onder ons is Amazing Oriental een heus paradijs. Twee gangpaden vol met noodles in alle soorten, maten en smaken. Er is ook veel keus in soorten chilisaus, sojasaus en drankjes. Ook is er een grote 'sushi hoek' en veel keus uit exotische groenten.

Wat ik zelf allemaal heb gekocht:
- Cup noodles in de smaak chicken. Deze heb ik zelf nog nooit gehad en wil ik graag uitproberen.
- De Sriracha chilisaus hot (groene dop). Deze overheerlijke chilisaus is niet in de normale supermarkten te krijgen. Hij is behoorlijk pittig, dus deze is voor de liefhebbers.
- Deka shanghai nootjes. Deze zijn net anders dan de shanghai nootjes in de supermarkten. Ze zijn wat sterker van smaak. Mijn moeder is fan, maar ik heb ze liever van de ah.
- Het grote pak in het midden is ricepaper/ rijstpapier. Hier kan je heerlijke 'koude loempia's' mee maken. Omdat je ze niet frituurt en er verse groenten in doet is het een hele gezonde, lekkere en verantwoorde snack.
- Er was een pakje noodles dat mijn aandacht trok. De merknaam weet ik niet, omdat dit er niet op staat in een taal die ik kan lezen. Het zijn noodles voor twee porties. De noodles zijn dun, plat en lang. De smaak die ik heb gekozen is beef. Ik ben erg benieuwd hoe deze gaan smaken.
- Tussen de chips stonden de Pringles Ranche. Een populaire smaak in Amerika. Ik heb er vaker positieve verhalen over gehoord dus ik heb hoge verwachtingen. Er stond ook Pringles Honing Mosterd!
- Als laatste heb ik twee blikjes meegenomen. Fanta aarbei! deze heb ik al op en deze was yam! zeker een aanrader. Ook kocht ik cola vanille deze kan ik nooit in de supermarkt vinden dus heb ik hem hier meegenomen.

Als er een Amazing Oriental bij jou in de buurt zit is het zeker de moeite waard om een keertje langs te gaan!

3 opmerkingen:

  1. Wat super tof zeg zo'n oriental supermarkt! Had er nog nooit van gehoord dus waarschijnlijk is er hier ook geen in de buurt haha, helaas! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de site staan de locaties van hun winkels. Misschien dat er toch eentje in de buurt ligt? http://www.amazingoriental.com/filialen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker!

    Bekijk ook eens mijn blog voor twee hele toffe winacties. :)

    BeantwoordenVerwijderen